Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: toinen airo jo kädessä:)
Heippa. Tässä hiukan seuraavassa junassatuleva. Elieka taxo takana. Sain ne nyt paripäivää sitten ja olen odotellut kaikkia mahdollisia oireita mitä tässä nyt sitten on tulossa. Ja nyt luin teidän viesteistä että 5 päivä olisi pahin no eli tiistaikohan tässä nyt on se pahin päivä eli nyhän olen tänään sitten ottanut viimeisen kortisonin tähän tiputukseen liittyen... jo täytynee sitten kuunnella kehoa miten se suhtautu tähän... No mitenkä te uskallatte kuntoilla hoitojen välillä. Ajattelin itse että tietenkin täytyy ottaa huomioon päivän fiilikset huomioon mutta ettänoin viikon hoidosta olis rauhallisemmin ja siten yrittäis saada peruskuntoa kohotetuksi mikäi ei sitten tule takapakkia.... nut olen vain köpötellyt tunnin lenkkejä tuolla koiran kanssa ulkona.- toinen airo jo kädessä:)äityliini
- Re: toinen airo jo kädessä:)Kisuliini
- Re: toinen airo jo kädessä:)äityliini
- Re: toinen airo jo kädessä:)päivänsäde
- Re: toinen airo jo kädessä:)maaliskuu