Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kokemuksianne Tamofen-hormoonihoidosta...?

hei.
minä sain jo 5 vuotta sitten vasemman rinnan syöpään sairastuttuani tamofenia jota söin sen 4 v eli alotin kun hoidot päättyivät. tuntemukset minimaalisia minulla , ei hikoilua - ainoastaan pientä niveljäkkyyttä aluksi.painoa on nyt tuli tastaiseti 1 kg per vuosi mutta se voi olla myös iän tuomaa lisää...
nyt sitten ku tuli uusi, eri syöpä toiseen rintaan niin nyt sitten mietinnässä että mitä otetaan koska minun hormoonitasot vielä kaukana menopaussista eli näitä aromasienja, femareja etc ei voi vielä käyttää. zoladex ja munasarjojen poistosta keskustellaan. Onko kellään kokemusta samasta tilanteesta eli tamofen ei ehkä tehoa tarpeeksi minulle, ja sitten sitä ei saa syödä liian pitkään?
Toka kerralla oli leikkaus ja sytot muttei sädestystä . eka kerralla tuli koko hoito ja minunki mielestä södetys oli pahinya koska minun lihaksisto ei tykännyt yhtään ja olin niin hoikassa kunnossa ettei rasvaa ollu suojana...
piamaaret | 6.1.2012 klo 18:49:37