Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: leukosyytit alhaalla

Hei elokuu,
Olin samassa tilanteessa oman ensimmäisen CEF hoitoni jälkeen. Neutrofiilit laskivat ja hoito siirtyi viikolla. Ihmettelin silloin hoitajalle ihan samaa asiaa kuin sinäkin, että voivatko arvot nousta viikossa. Kyllä kuulemma voivat ihan muutamassa päivässäkin, jos nimittäin ovat nousussa. Hoitoväli 3-4vk on kuulemma ihan normaali, eikä vaikuta paranemiseen. Kysyin myös tuota valkosolutekijää, koska halusin että hoidot jatkossa tulisivat ajallaan. Hoitaja sanoi että odotellaan ensin josko oma 'tuotanto' lähtisi käyntiin ja jos ei niin sitten valkosolutekijää. Minulla toimi tuo oma systeemi ainakin ensimmäisellä kerralla, saa nähdä nyt sitten miten tällä kolmannella kerralla käy. Seuraava hoito minulla viikon päästä.
Miten alas sinun neutrofiiliarvosi menivät? Minulla olivat verikokeen ottohetkellä 0.5, mutta silloin jo ilmeisesti nousussa.
Syksy2013 | 21.1.2014 klo 11:07:19