Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Koepalojen tuloksia odotellessa
Monta kertaa olen aloittanut kirjoittamisen tänne ja yhtä monta kertaa olen deletoinut kirjoittamani. Kävin torstaina kolposkopiassa ja samalla otettiin koepalat, jotka lääkäri lähetti erityiskiireellisinä patologille. Sanoi että pahasta taudista on kyse, ja määräsi lähes puolitoista viikkoa sairauslomaa. Sanoi vielä, että silmämääräisesti on kyse paljon pahemmasta kuin mitä papakokeen tulos antaisi ymmärtää.Papakoe oli HSIL. Muita "oireita" oli tolkuttoman runsas, vesiohut kellertävä suhteellisen hajuton vuoto, verenvuoto papakokeen jälkeen, yhdynnän jälkeen, sisätutkimuksen jälkeen (kävin gynellä valkovuodon takia viimeviikolla ja verta vuotaa holotti monta päivää sisätutkimuksen jälkeen vaikka popsin lääkärin määräämia Cyclokapron -lääkkeitä).
Olen tiennyt viime viikon gynekologikäynnin jälkeen ettei kaikki ole kunnossa, ja torstainen kolposkopia vahvisti epäilykset vaikkei patologilta tuloksia ole vielä tullutkaan. Nyt sitten vaan odotellaan.
- Koepalojen tuloksia odotellessatiiplis