Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Leikatun alueen kipu vuoden jälkeen.

Hei Eevis, sinulla samanlainen "tapaus " kuin minulla eli myös gr 3 ja kainalot tyhjennetty. Kipuilu on ollut kuten kerroin aika kovaakin ajoittain ja siksi tutkittu niin paljon. Myös terve puoli on oireillut ja lääkärin mukaan se on heijastuskipua. Nyt 1-vuotiskonttollissa otettiin molemmista mammo+ultra sekä röntgen ja labrat. Luulen, että se on se normaali rutiini kaikille. Seuraava kontrolli on puolen vuoden kuluttua ja olisi muuten avopuolella, mutta lääkärin mukaan seurataan vielä sairaalassa syöpäni ärhäkkyydestä johtuen ( aressiivinen,jakautumisprosentti korkea ).
Terve puoli voi oireilla myös siksi, että suonet ovat joutuneet niin koville tiputuksessa. Rintaa täytyy kuitenkin tarkkailla ja minullahan ei ensimmäisellä kerralla ( eka syöpä v 2002, jolloin osapoisto, ei muita hoitoja ) mammo tai ultra näyttänyt mitään vaan syöpä löydettiin oman aktiivisuuden ansiota. Ei ole tarkoitus pelotella, mutta kannattaa tutkia itse hyvin aktiivisesti ja onneksi olemme jo syövän sairastaneina myös tarkemmassa syynissä.
terveisin hannakaija
hannakaija | 13.10.2008 klo 21:27:05