Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpäviihdettä?

Hei Mariam,
Kiitos kommentista.
Oli hyvä kun kerroit tämän.
Itsekin olen ollut aina valmiina kuin partiopoika selittämään, ettei sädehoito vie tukkaa.
En ole ajatellut/tiennyt että niinkin voi tapahtua.Rintäsyövässähän sädetetään rintaa, ei päätä niin kuin sinun tapauksessani.
¤¤¤¤¤¤
Lisäyksenä tähän viestiin, kerron, että viikon takaisesta rintabiopsiasta sain tiedon lääkäriltä tänään.(Minulla oli mikrokalkkia, siitä kyselin täälläkin)
Emme päässeet mieheni kanssa edes kunnolla huoneeseen sisään kun naislääkäri ilmoitti hymyssa suin, että hänellä on hyviä uutisia. Ei ole syöpää.
On se lääkäreillekin ilon paikka ilmoittaa hyviä uutisia.Ihan sydämestä se tuli.
Tiedon saatuani,kaikki täällä voivat arvata omat tuntemukseni.
Yli kuusi viikkoa jännitystä ja odotusta on ohi.

Halua vielä sanoa, etten ole "eilisen teeren poikia" rintäsyöpäasioissa.
Minulla todettiin vuosi sitten uusituminen ja siitä sytot niin kuin ekallakin kerralla.
Tietoa biopsiasta odotellessa, mietitytti tuhat kertaa, alkaako koko ruljanssi alusta,vaikka tämäkaan hugi ei ole vielä loppunut.

Hyviäkin asioita siis sattuu, kun vaan jaksaisimme
uskoa.

Sydämellisin terveisin
Marjatta
marjatta | 5.6.2006 klo 17:41:59