Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leikkaus lauantaina
Hei Elle!Minulle tehtiin tram-rinta 6/2005. Haavat menivät täysin kiinni kuukauden sisällä. Varmaan olisivat menneet aikaisemminkin, jos siirrelaskimo ei olisi mennyt tukkoon. Olin juuri heräämässä heräämössä, kun veivät takaisin leikkaussaliin. Vain 1-5 %:lle käy näin, joten sinun kohdalla leikkaus onnistunee hyvin.
Leikkausta seuraavana kesänä otin pikineissä aurinkoa ja huomasin, että tram-rinta ei kestä aurinkoa pikinin läpikään. Suojaan kesäisin tramrintaa siten, että peitän vanulaatalla (pyöreät pienet laata) tramrinnan eli laitan vanulaatat liivin sisään rinnan päälle. Olen lähdössä ensi kuussa lomalle lämpimään ja tietysti otan myös sinne vanulaatat mukaan. En ole mikään auringon palvoja, mutta silti vanulaatat ovat tarpeen. Siirrerinnassa verenkierto ei ole samalainen kuin terveessä rinnassa tai terveessä kudoksessa ja siksi varmaankin herkempi reakoimaan pieneenkin auringonpaisteeseen.
Kaikkea hyvää sinulle leikkaukseen ja siitä toipumiseen. Toipuminen tapahtuu yllättävänkin nopeasti!
- Leikkaus lauantainaEllaM
- Re: Leikkaus lauantainaiirisrukka
- Re: Leikkaus lauantainatuutikki-t
- Re: Leikkaus lauantainahelminen
- Re: Leikkaus lauantainatuutikki-t
- Re: Leikkaus lauantainahipura
- Re: Leikkaus lauantainaKristitty Lilja
- Re: Leikkaus lauantainahelminen
- Re: Leikkaus lauantainakala-64