Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxo ja CEF putken vasta keväällä aloittaneet

Hei Kesätuulahdus ja Tulevaisuus. On mukavaa että täällä on nyt muitakin juuri hoitonsa aloittaneita. Pitkin kevättä olen seurannut sivuja ja lukenut konkareiden juttuja mielenkiinnolla. Itselläni oli osapoisto maaliskuussa ja etäpesäkkeet kainalossa. Huhtikuussa eka taxo. Nyt kolme takana. Ja täytyy sanoa, että aika hyvin selvisin. Mitä nyt unettomuutta, limakolvojen kuivumista, makuaistin muuttumista ja muuta "pientä". Peruskunto oli kuitenkin ilmeisesti niin hyvä, että selvisin ilman tulehduksia ym. Ja joka kerta oli vähän variaatioita oireiden suhteen. Hiukset lähti osittain ja peruukki on käytössä, jos huivilla ei pärjää. Ja läheiset olen totuttanut katsomaan minua ilman mitään. Tein sen jopa Aulangon kylpylässä viime viikolla. Nyt itseäni pelottaa ensi maanatai, koska silloin alkavat CEF-hoidot. Ja niistä myöskin on niin monenlaista lukenut. Voivatko loputkin hiukset ja esim. ripset lähteä?Mutta taistelutahto on kova ja olen päättänyt selvitä. Siitäkin huolimatta, että kaulassa on imusolmukkeita joita seurataan. Joten mahtavaa kesää Teille kaikille ja tsempataan toisiamme. Tästäkin me selviämme.
Terveisin Calla
calla | 18.6.2010 klo 21:42:09