Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Ihanaa , sytot ohi
Hei taas venekansaHelpottaa valtavasti nyt kun se viimeinenkin tiputus on ohi.Varsinkin kun selvisin siitä vain Yrjön vierailulla. En ole kärsinyt siitä inhottavasta äklöstä olostakaan (ainakaan vielä).Suurimpana helpotuksenani olen kokenut sen ,että jätin sen Primperanin pois . Näin jälkeenpäin miettiessäni sepä taisikin olla semmoinen lääke joka aiheutti mulle niitä inho-oloja , mähän vedin niitä pelkästä pahoinvoinnin pelosta . Nyt olen pärjännyt 1 Kytrillillä ja Dexametasoneilla ,jota vähentelen . Elämä tuntuu ihan mukavalta siihen edelliseen tiputukseen verrattuna .
Päivänsädekerhoon liityn Tammikuun lopussa , sitä ennen on se TT-kuvaus ja simulointi . Menen vielä luustontiheys mittaukseen sen 5v.n hormooninestäjä hoidon vuoksi,kun mun toisessa lonkassa on jo osteopenia ja toi hoito voi lisätä sitä .
Toivottelenkin kaikille teille ihanille naisille parempaa Uutta Vuotta 2008 .
- Ihanaa , sytot ohiliikkeelle
- Re: Ihanaa , sytot ohitoukokuu6
- Re: Ihanaa , sytot ohiliikkeelle
- Re: Ihanaa , sytot ohiKarhutar