Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
markkereista edelleen
Palaan edelliseen aiheeseen vieläkin...kaipaisin jonkinlaista vertailukohtaa teiltä hyvät kanssasisaret näiden S-SCCmarkkereiden seurannassa. Seurataanko teillä niitä? Ja mitkä ovat teidän arvonne olleet? Tasaiset? Vaihtelevat? Sitten se toinen kysymys, onko sädehoito aiheuttanut teille vatsaoireita?Olen ahkerasti lukenut tätä palstaa, mutta uskaltautunut mukaan vasta nyt, kun perspektiiviä on tullut vähän enemmän ja itse sairastumisesta kulunut kauemmin. Kontrollit silti ikuisen jännittämisen kohde, kun tuntuu, että aina löytyy jotain poikkeavaa, joko verikokeista tai ultrasta...
Tietoa yritän aina hakea lisää, sillä olen kokenut niin, että "tietämättömyys lisää tuskaa", eikä päinvastoin, ja vertaistuki on siinäkin asiassa mielestäni korvaamatonta, vaikka me jokainen omaa syöpäämme sairastammekin! Hyvää viikonloppua kaikille! Palataan.
- markkereista edelleensakripa