Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofen-kuuri alkaa
Hei Tintti,minä olen syönyt nyt Tamofenia 5kk. Sivuoireita on, mutta ei mahdottomia.
En tiedä, onko sillä merkitystä, mutta en ole koskaan ollut kova hikoilemaan ja nyt T:n kanssa tulleet kuumat aallot (ympäri vrk:n) tuntuvat siltä kuin olisin kuumeinen kekäle, riisun ja puen vaatteita ja yöllä peittoa vähän väliä, mutta millään tavalla minulla ei silloin pukkaa hikeä pintaan enkä tule mitenkään punaiseksi esim kasvoiltani.
Ikävän tuntuinen oli sydämen ylimääräinen lyönti (ympäri vrk:n, mutta sen huomasi vain paikoillaan ollessa), tuntui että sydän muljahti oudosti. Lääkäri sanoi, että se ei ole vakavaa vain ikävää. Mutta ne miltei loppuivat noin 3kk:n jälkeen. Nyt tunnen sen ehkä parix vkossa.
Jalkoja särkee iltaisin, sääriluut ja jalkapöydän luut ovat ihan uudella ja oudolla tavalla kipeät, mutta sekin on lieventynyt tosi paljon.
Minä nukun joka yö Imovanen voimalla, joten en osaa sanoa, miten T vaikuttaa nukkumiseen. Minä olen puhunut tuosta Imovanen syömisestä (nyt jo 5kk) nyt kahdelle lääkärille. Syöpälääkäri sanoi tosi herttaisesti, että eikö mahdollinen riippuvuus siitä ole juuri nyt minulle tosi pieni ongelma kaiken muun rinnalla. Lisäksi psykiatrin mielestä sen syöminen on ihan ok, voin kuulemma välillä yrittää puolikasta jos siltä tuntuu, joten nautin joka yö hyvin nukutusta 9h:n yöunesta ihan ilman huolta.
Sanoisin, että näillä näkymillä Tamofenin sivuoireet ovat minulla siedettävät, tulevasta en osaa sanoa mitään. Lupaavaa kuitenkin se, että oireet ovat lieventyneet. Otan tabletin aamuisin aamupalan jälkeen. Kuljetan lompakossa ylimääräistä tablettia, jonka voin ottaa jos aamulla on unohtunut.
Jokaisella on omat kokemuksensa, mutta minä sanoisin, että ehkei kannata pelätä:)
Santeri
- Tamofen-kuuri alkaaTINTTI57
- Re: Tamofen-kuuri alkaasanteri
- Re: Tamofen-kuuri alkaapiupalipaupali
- Re: Tamofen-kuuri alkaahelmikuussa06 leikattu
- Re: Tamofen-kuuri alkaaTINTTI57
- Re: Tamofen-kuuri alkaapiupalipaupali
- Re: Tamofen-kuuri alkaaSartsa
- Re: Tamofen-kuuri alkaalillukka
- Re: Tamofen-kuuri alkaalillukka
- Re: Tamofen-kuuri alkaaSyysunelma
- Re: Tamofen-kuuri alkaaSartsa