Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Taas uusi hormoonilääke
Niinkuin olen joskus kirjoitellutkin tänne levinneestä rintasyövästäni joka on luustossa. Vuoden verran pysyi kurissa ja nyt taas löytyi uusia muutoksia lonkassa, ennen oli muutosta selän alueella.Tällä hetkellä aivan helvetillisiä kipuja, särkylääkkeillä nyt muutaman tunnin helpotus.Pääsen särkysädetykseen, mutta vasta puolentoista viikon kuluttua. Säryt menevät jalkoihin ja nivuksiin asti jolloin tuntuu kuin sähköiskuja menisi läpi ja tuntuu että jalat menevät lukkoon, en osaa muuten kuvata kipuja ja nämä ovat säteilykipuja. Voi siskot kyllä meinaa mennä jo pikkuhiljaa mieli aika matalaksi. Olen ollut nyt viikon sairaslomalla joka nyt sitten jatkuu ainakin sen aikaa kun nämä säryt nyt ainakin toivottavasti helpottuvat tästä.No joka tapauksessa hormoonilääke vaihdettiin Femarista Aromasiin ja lisäksi luustoon Bonefos jota olen koko ajan syönyt.Onko muilla samaa lääkistystä, mitä sivuoireita Aromasista on tullut? Aloitin nyt sytöstaattihoitojen sijaan tämän hormoonilääkkeen. Tulevaisuus kyllä pelottaa aika lailla jos säryt on tämmöiset, miten hitto te olette kestäneet ne? Ja tauti sen kun leviää hormoonihoidosta huolimatta.Hyvää lauantai illan jatkoa kaikille.
- Taas uusi hormoonilääkeYölintu
- Re: Taas uusi hormoonilääkepistaasi
- Re: Taas uusi hormoonilääkeYölintu
- Re: Taas uusi hormoonilääkeYölintu