Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Uuusi vuosi...ja uudet kuviot!
Hyvää ja toiveikasta alkanutta vuotta kaikille!Itsensä tuntee olevan "tuuliajolla", johtuen siitä että, n.puolentoistavuoden sairauslomani päättyi 31.12.2012.
Säännölissyys hoitoineen, ja sairauspäiväraha tukineen on päättynyt.
En tiedä mitä huominen tuo, mistä saan elantoni, saanko mistään.
Matkaa mutkistaa vielä, kun olin työttömänä työnhakijana, kun sairauteni diaknosoitiin. sain 31.12 b-lausunnon, jossa ehdotetaan osaaikaistasairauspäivä rahaa/ kuntousta..mutta ekö siihen pitäisi olla olemassa oleva työpaikka, lääkärille kahdesti kerroin, että olemassa olevaa työpaikkaa minulla ei ole. No en varmaan itse ymmärrä, tuleehan sieltä varmaan postia kelalta miten mennään eteen päin.
Onko kellä kokemuksia samoista ajatuksista, olisi kiva kuulla miten on toimittu. Tuntuu niin oudolat pitkästä aikaa miettiä töihinpaluuta, kun tässä muut tahot on ohjailli tätä elämää niinkin kauan.
Uusi-Vuosi uudet kuviot! Hyvää vointia, positiivista ajattelua, myötäisiä mäkiä tulevaan kaikille ,sairauden kanssa matkustaville:)
Kyllä se siitä..hitaasti mutta varmasti,sanoi etanakin.)
- Uuusi vuosi...ja uudet kuviot!kuurankukkanen