Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Munasarjasyöpääkö?
Minä aloin potea selkää ennen joulua ja kipu säteili ajoittain alavatsaan. Kipu vatsassa muistutti synntyssupistuksia. Vaikka valitin oireita kuinka tarkasti, lääkärit väittivät kivun vatsassa johtuvan siitä, että minulla olisi välilevynpullistuma selässä! Kipuilin kevääseen asti, kunnes huhtikuussa menin yksityisesti gynelle ja siitä homma lähti rullaamaan. Olin jälkeenpäin vihainen itselleni ja hoitaville lääkäreille, että mitään ei tutkittu vain spekuloitiin. Kasvain oli niin suuri, että se tuntui selvästi käsin vatsan päältä (appelsiinin kokoinen). Kukaan vain ei välittänyt asiaan paneutua, enkä itsekään tajunnut mitään vaatia vaan uskoin selkädiagnoosiin.Mutta loppu hyvin kaikki hyvin :) Kuten sanoit, nyt vain eletään eteenpäin ja minunkin pitää nyt tosiaan ajatella ihan muita asioita ja nauttia elämästä.
- Munasarjasyöpääkö?viiru
- Re: Munasarjasyöpääkö?kassu
- Re: Munasarjasyöpääkö?sarita