Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Ruokavalio
Hei vaan kaikille!Vielä toistaiseksi (4 päivää toisesta sytosta) kaikki menee saman kaavan mukaan kun ensimmäisenkin tiputuksen jälkeen. Kolmas päivä näyttää olevan minulle se kaikkein vaikein.
Sen verran piristystä eilisestä on tapahtunut, että aloin tänään aamiaista närppiessäni miettiä, mitä sitä oikein pitäisi suuhunsa pistää, veden lisäksi, että aineenvaihdunta toimisi. Puhuin tästä suolen toimimattomuudesta jo lääkärillekin 8. päivä. Hän oli sitä mieltä, että käyttäisin Laxoberonia pehmentämään suolen sisältöä. Kokeilin sitä ja se toimi, mutta minua kuitenkin epäilyttää käyttää kemiallista stimulanttia kaiken aikaa. Täysjyvää ja salaatteja olen syönyt aina, kuituja pitäisi olla riittämiin.
Sen myönnän, että liikunta on näiden hoitojen aikana jäänyt vähäiselle. En ole koskaan ollut kovin sporttinen, joten toistaiseksi liikunnallinen muutos ei liene se ratkaiseva syy.
Onko kanssasisarista joku ollut ravitsemusterapeutin kanssa juttusilla? Jos on, niin minkä kaavan mukaan sellaisen ammattilaisen kanssa pääsee näissä ympyröissä juttusille?
Uppe :)
- RuokavalioUppe
- Re: Ruokavaliotuike
- Re: RuokavalioTulevaisuus?
- Re: RuokavalioUppe
- Re: RuokavalioSini-likka
- Re: Ruokavaliomimmu45
- Re: Ruokavaliomaruska
- Re: RuokavalioUppe
- Re: RuokavalioSini-likka