Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Karvanpoistosta
Minulla kasvaa molemmissa kainaloissa karvat, mutta huomattavasti vähemmän kuin ennen leikkausta. Deodoranttia ei tosiaankaan tarvitse käyttää leikatussa kainalossa, koska se ei hikoile. Mutta nyt on ilmaantunut sellainen vaiva, että tuo terve kainalo hikoilee kahdenkin edestä. En ole aiemmin kärsinyt hienhajusta, mutta nyt on käynyt niin, että vaikka pesen kainalot ja laitan deodoranttia haju ilmaantuu samantien. En tiedä onko tämä ehkä jotain ohimenevää hormonaalista häiriötä vai mitä.
Tänään huomasin, että jalkani ovat lähes karvattomat. Minulla on aikaisemmin ollut tummat pitkät karvat, joita joudun usein ajelemaan, mutta nyt ei ole kasvanut ollenkaan. Viimeisen syton sain viime kesäkuussa. Tuosta jalkojen karvattomuudesta olen vain iloinen, mutta en silmäripsistäni, jotka eivät ole läheskään niin pitkät kuin aiemmin. Mutta se lienee kuitenkin pieni murhe kaiken jälkeen.
Iloista mieltä jokaiselle.
t. Kehäkukka:))
- rintamanaisillearpakuutio
- Karvanpoistostamargitta
- Re: KarvanpoistostaKarhutar
- Re: Karvanpoistostahipura
- Re: Karvanpoistostajasmin
- Re: KarvanpoistostaKarhutar
- Re: Karvanpoistostaäityliini
- Re: KarvanpoistostaEllaM
- Re: KarvanpoistostaKehäkukka
- Re: rintamanaisillearpakuutio