Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?
Kiitos kommentista. Olen samaa mieltä, niitä voimia löytyy jostain ihmeestä kun niitä tarvitaan. Vuoden vaihteessa ja sen jälkeen olin ihan lopussa, nyt jo henkisesti helpompaa. Se mihin en aina usko on kun sanotaan että meille annetaan näitä vastoinkäymisiä sen mukaan mitä kestämme - joskus kuulee niin kohtuuttomia tarinoita että kyllä nämä omat vaivat vielä todella pieniä.Nostan hattua että jaksat käydä töissä. Itse ajattelin ihan samaa ja samasta syystä, jotta elämä olisi muuta kuin syöpää. Nyt , minä entinen suorittaja, olen kuitenkin sitä mieltä että tämä lepo tekee hyvää sekä fyysisesti, psyykkisesti että kaiken kannalta. Olenhan tehnyt töitä jo ihan nuoresta pitäen, taukoamatta, 35+ vuotta. Töissä loputon palaveriputki, kiire ja stressi. Ei vaan jaksa.
Tänään ja eilen tapasin tiimiläisiäni kotona, kahvien merkeissä, mitään ihmeellistä ei le tapahtunut eikä muuttunut sitten marraskuun, siis töissä. Olin ihan kartalla, kemoaivosta huolimatta.
Oikein mukavaa viikkoa syövästä huolimatta ja tekisi mieli sanoa että jää lepäämään....siihen tottuu nopeasti ja alkaa pian tuntua hyvältä. Ihmisen pitää levätäkin ja varsinkun kun kroppa täynnä myrkkyä....
- Olo kuin 100-vuotiaalla ?Kristensen
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Blackswan69
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Kristensen
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Liila-Roosa
- Re: Olo kuin 100-vuotiaalla ?Kaisamaria