Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Xeloda hoito-ohi, nyt parannellaan jalkoja.

Hei ja kiitos kaikille taas kannustuksesta!

Nyt alkaa jo vähän olo helpottaan. Rikkipaikat pienentyneet ja pystyn jo tekemään käsilläni koti askareita jonkin verran ja kävelemään sisällä parit villasukat jalassa. Olen myös käynyt muutaman kerran pyöräilemässä, mutta täytyy sanoa että kyllä on kunto romahtanut, mutta uskon että se palautuu kun saan jalat kokonaan kuntoon.

Särkylääkettä menee enää 1g panadolia x2 ja burana 600x1 vuorokaudessa ja tietty se triptyl menee vielä.Puran sen heti vähitellen kun jalat on ihan kunnossa.

Tietty päätä on vaikea pitää kasassa kun nyt tietää että olen ilman mitään hoitoa ekan kerran, niin mielikuvitus laukkaa ja jokainen nipistys saa päässä valtavat mittasuhteet.Mutta yritän hokea itselleni mitä lääkäri minulle sanoi ettei ole mitään vaaraa. Ei kai ne tollasia ihan kevyesti menisi sanomaan jos vähänkin epäilisivät.

Uskotaan hyvään me kaikki oli tilanne mikä hyvänsä. Syksy on jo pitkällä ja kohta on jo joulu ja sittenhän mennään taas valoa kohti...
riitta47 | 4.10.2012 klo 14:37:35