Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Kuinka hoidot purevat keuhkoihin ja maksaan levinneessä rintasyövässä?
Minulla on 1/08 osapoistolla hoidettu pieni paikallinen her-positiivinen kasvain. Sain Herceptinin lisäksi 3 Taxotereä ja 3 cefiä sekä buusterin kanssa sädehoidon. Tamofenin käyttö oli siinä rajalla, aloin kuitenkin myös sen käytön. Palasin 9/08 töihin ja tämän vuoden olen voinut todella hyvin, innostunut juoksemisesta jne. Pari vk sitten alkoi outo kuiva yskä ja varsinainen pommi putosi kun kävin työterveyden lähettämänä keuhkokuvassa, jossa ilmeni laajat keuhkometastaasit ja tänään onkologin vastaanotolla myös 5 maksametastaasia.Runsaan viikon kuluttua alkaa Herceptin ja Taxotere.
Minkälaisia kokemuksia teillä on levinneestä rintasyövästä? Jos olen järkytykseltäni oikein ymmärtänyt, tämän taudin kanssa eletään loppuelämä ja lääkityksellä pyritään pitämään se kurissa.
- Kuinka hoidot purevat keuhkoihin ja maksaan levinneessä rintasyövässä?tunturituuli