Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
mitähän vielä?
Nyt on valitettu huonosta palvelusta, ja lääkäri saanut satikutia.Koska olin kunnalliselta lähetteellä tutkimuksessa, ne ohjas mut takasin omalle lääkärille jotta voin sopia hänen kanssaan uudesta tutkimuksesta toisella lääkärillä saadakseni sen toisen lääkärin mielipiteen.
Sain ajan heti tälle päivälle, samalle lääkärille, joka juuri viime tiistaina oli määrännyt mulle hurjaan yskään kamalan makusta yskänlääkettä, joka vaikuttaa keskushermoston kautta... tai siis mulla ei vaikuttanut..
hoidettiin tissiasiaa siinä kun sain kamala yskänkohtauksen, ja hän päätti laittaa mulle lähetteen keuhkoröntgeniin, kunnes huomasi että mulle on tehty nyt melko lyhyessä ajassa kaksi kuvausta, toinen oli keväällä, ja viimeisin nyt syyskuussa. Hän mietti, että eikö kukaan ole soittanut mulle niistä tuloksista..
Ei ole? olisko pitänyt? Lääkärin mielestä olisi, sillä niissä kuvissa on kuulemma selkeitä eroja, viimeisimmässä näkyy selkeä muutos verrattuna edelliseen kuvaan. Hmmm.
Eikö tää tissiasia olis nyt voitu kuitenkin hoitaa ensin.. Alkaa vähitellen huumorintaju loppumaan, ku kokoajan on jotain. Tissiasia etennee, kunhan olen ensin kirjoittanut ensin ylilääkärille vapaamuotoisella kirjeellä koko tarinan tapahtuneesta, ilmoittanut siinä että mitä haluan asialle tehtävän ja perustellut miksi. Gääää!
No, tässähän rustaan sitten saman paperille, kun rustasin teille tänne tuossa aamuna eräänä. Ja ainoa, mitä haluan on, että se tutkitaan perusteellisesti uudelleen, ja että mulle kerrotaan mikä se "joku kudos" on, ja miten mä pääsen siitä eroon kun se haittaa mun elämää..
Keuhkot tulee vuoroon sitten kun lääkäri soittaa mulle (huomenna tai ylihuomenna) keuhkolääkärin konsultaatiosta, ja että pitääkö ottaa se riski että kuvataan jokatapauksessa uudelleen vai mitä hä. Olen tupakoinut lapsesta asti (valitettavasti) ja tiedän että siinä on omat riskinsä, mutta en itse sen osalta ehkä ensimmäisenä epäilisi syöpää. Tissi mua häiritsee tällä hetkellä enemmän...
onko kenelläkään muulla ollut huonoja lääkärikokemuksia tai hoitovirheitä, vääriä diagnooseja tai penseitä lääkäreitä, kun kävitte tutkimuksissa, tai sen jälkeen? Miten selvisitte/hoiditte asian?
- mitähän vielä?poppana