Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: rohkaisua tarvitaan
Hei IituxTotta kai toivoa on! Tällainen kuoppaan putoaminen on tosin asia, jota ei kenellekään toivoisi. Kun hoitosuunnitelma tehdään ja sitä aletaan noudattaa, siitä tulee meille tukirakenne, jota pitkin etenemme. Jos muutoksia tulee, sopeutuminen uuteen on tosi vaikeaa.
Olen kokenut näitä kuoppaan putoamisia useamman kerran lähes viiden vuoden syöpähistoriani aikana. Viimeisimmästä kuopasta olen pääsemässä, ja siihen auttaa hoitojen alkaminen. Olen myös tiedostanut, että minun pitää kiskoa itse itseni kuopan reunalle. Läheiset kyllä auttavat ihanasti. Syvimmässä syöverissä hoen itselleni:"Niskasta kiinni!" Eli niskasta kiinni ja jotain muuta ajateltavaa etsimään.
Ole silti myös armollinen itsellesi, sillä kuvaamasi mielentila tietyllä tavalla kuuluu asiaan - näin sanovat asiantuntijat. Monelta taholta olet varmaan kuullut myös, että rintasyöpää vastaan pystytään Suomessa taistelemaan tehokkaasti. En tunne tarkkaan tapaustasi ja olen asiantuntija vain omassa sairaudessani, mutta uskon, että keinot löytyvät varmaan myös kohdallasi.
Toivon sydämestäni, että asiasi etenee nopeasti, löydät valonpilkahduksen ja pääset taas kuopan reunalle.
Oinas
- rohkaisua tarvitaaniitux
- Re: rohkaisua tarvitaanMinnalla
- Re: rohkaisua tarvitaanOinas 50
- Re: rohkaisua tarvitaanmexita