Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
kerrankin hyviä uutisia
täytyy kirjoitella kun sai eka kerran tämän 10kk sairastelun aikana lääkäriltä hyviä uutisia minun historia on ollut vähän erinlainen kun teidän mulla tuli heinäkuussa kipeä patti kainaloon elokuussa leikattiin syyskuussa sain sokkitiedon
etäpesäke viittasi rintasyöpään alkoi pääpesäkkeen etsintä
kävin mammorafiassa ultrassa 2kertaa mangneettikuvassa tietokonekuvassa mitään ei löytynyt päätettiin poistaa vasen rinta ja kainalon tyhjennys leikkaus oli marraskuussa taas sama vastaus ei ollut kuin elokuussa leikattu kainalon imusolmuke etäke tammikuussa aloitin cefin helmikuussa kävin taas tietokonekuvassa niin oikeassa keuhkossa oli 4mm metaasi epäily huhtikuussa kävin luustokartoituksesa ja taas tietokonekuvassa niin nyt viimeisen ceffin yhteydessä lääkäri antoi hyviä uutisia viimein kaikki oli puhtaita myös keuhko sanoi että oli arpi tai tulehdus joten pääkasvainta ei löytynyt lääkäri sanoi että se on voinut olla niin pieni että se on hävinnyt toivottavasti nyt on mieli korkealla ja on hyvä aloittaa 12.5 sädehoidot toivottavasti ne menee yhtä
vähin oirein kun cefit rannalle pääsen perjantaina 13.6 toivon että siitä tulee mun elämän onnenpäivä hyvää kesän odotusta kaikille toivoo riitu
- kerrankin hyviä uutisiariitu
- Re: kerrankin hyviä uutisiaKarhutar
- Re: kerrankin hyviä uutisiatuutikki-t
- Re: kerrankin hyviä uutisiaarpakuutio