Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Pahoinvointilääke
Heippa kaikille!Olen saanut yhden CEF- hoidon ja olin sen jälkeen neljä päivää todella pahoinvoiva ja oksentelin. En syönyt mitään ja joinkin tosi vähän. Primperan tai Kytril ei auttanut yhtään.
Nyt minulla olisi ensi maanantaina toinen CEF-hoito ja olen jo nyt kauhusta jäykkänä tuon pahoinvoinnin takia.
Olen kuullut lääkkeestä nimeltä Emend. Se on tarkoitettu vartavasten täsmäläkkeeksi esim. epirubisiinin aiheuttamaan pahoinvointiin. Onko kenelläkään kokemusta ko. lääkkeen tehosta? Ainut este miksi en sitä suoraan kokeilisi on hinta. Potilas joutuu maksamaan sen itse ja kolmen tabletin paketti maksaa hiukan yli 100euroa, eikä se kuulu korvattaviin lääkkeisiin. Mutta jos se on tehokas, olisin valmis maksamaan vaikka tuplasti.
Poliklinikalta kertoivat, että se olisi hyvä ja tehokas, mutta aika vähän käytetty. Sitä en huomannut kysyä, että miksi?
- PahoinvointilääkeDarlak
- Re: Pahoinvointilääkekultsikki
- Re: PahoinvointilääkeDarlak
- Re: Pahoinvointilääkepiooni
- Re: PahoinvointilääkeCherry
- Re: Pahoinvointilääkekultsikki
- Re: Pahoinvointilääkeannu52
- Re: Pahoinvointilääkestrawberry
- Re: PahoinvointilääkeKyllä tästä selvitään