Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: arpakuutio

Hei Toukokuu6,
kiitos muistamisestasi, olen hengissä...hoidoista huolimatta;)
Olen saanut viisi CEFiä ja viides ei ollut niinn hankala kuin kaksi edellstä. Kolmannenhan oksensin 9 tuntia, neljännen olin yön yli osastolla ja sain todella jytyannoksen pahoinvointilääkkeitä. En meinannut selvitä ollenkaan noista lääkkeistä vaan olin toisaalta ylilevoton ja samalla aivan uupunut. Nyt viidennnen olin 2 vrk osastolla ja pyysin, että keskityttäisiin enemmän rauhoittavaan ja unettavaan lääkitykseen. Se toimi, oksensin vain kerran ja nukuin käytännössä pari vuorokautta putkeen.

Olen huomannut, että hoitoväsymys kasvaa loppua kohti kuten sanottiin. Toisaalta olen helpottunut, että vielä yksi coctail olisi jäljellä. Siiten säteitä 30 x ja Tamofenit. Tukkaa on vielä päässä, mutta ilmeissti minusta tulee kuitenkin tässä lopussa pälvikalju. Päälaella on tosi heikosti tukkaa.

Olen kovasti pohtinut tässä sairauslomani aikana vahvuuden ja heikkouden kysymyksiä. Ympäristö kannustaa vahvuuteen ja huomaan välillä itsekin olevani tekoreipas kannatellessani muita. Samalla jokin minussa huutaa heikkouden tarvetta. Se vain on käytännössä hankalaa heittäytyä elämään itselleen jaksamisen kysymyksiä pohtimaan, kun murkut ja uhmaikäinen vaativat oman osansa ja ovat reagoineet tähän sairauteen välillä yllättävästi - vaatien enemmän rajoja.

Mitä sinulle kuuluu Toukokuu6? Missä vaiheessa hoitosi ovat? Olisi kiva kuulla sinusta enemmänkin. En näillä kemoaivoiollani muista sairaushistoriaasi ja hoitojesi etenemistä. Menemmekö samaa rintaa?

Hyvää alkavaa viikoa!

Arpakuutio
arpakuutio | 7.9.2008 klo 20:42:12
  • arpakuutio
    toukokuu6
    3.9.2008 klo 18:26
    • Re: arpakuutioarpakuutio
      7.9.2008 klo 20:42