Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Arimidex ja unettomuus
Hei !Olen aloittanut Arimidexin kolme viikkoa sitten. Minä myös herään aamuyöllä useita kertoja. Ensimmäinen kerta on yleensä aina vähän kahden jälkeen. Muutama kerta on ollut täsmällisesti klo 02.22,hullua!Nukahdan onneksi aika pian uudelleen, joten en vielä ole käyttänyt omaa Efexor reseptiäni. Kuumotuskohtauksia tulee muutamia päivittäin ja suuta kuivaa. Jalatkin on aika kankeat aamuisin, mutta vetreentyvät aamutoimien aikana. Mikäli oireet eivät tästä pahene niin enköhän näiden kanssa selviä.
Miten te muut Arimidexin käyttäjät? Millaisia oireita teillä on ? On myös päiviä, jolloin on ollut jotenkin " poissa oleva" olo,johtuukohan se Arimidexistä vai ihan jostan muusta? Koska olen niin uusi käyttäjä niin miten on, pahenevatko vai helpottavatko oireet ajan myötä? Viisi vuottahan tässä tämän hetkisen tiedon mukaan pitäisi jatkaa. t: Merja
- Re: Arimidex ja unettomuusmerja