Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Onko kenelläkään ollut molemmat syövät : rintasyöpä ja munasarjasyöpä ?

Hei !
Minulla todettiin viime vuoden huhtikuussa lobulaarinen rintasyöpä, joka leikattiin 14.5.13. Koska kasvain oli hyvin suuri, minulle tehtiin ennen muita hoitoja kesäkuussa levinneisyystutkimukset. Vatsan ultraäänitutkimuksessa todettiin munasarjoissa 6 cm:n kysta, johon aiottiin palata myöhemmin. Nyt viime viikolla tehtiin selän magneettitutkimus, joss

Nyt tietenkin mielikuvitus on lentänyt kovasti ! Pelkään, että minulla on myös munasarjasyöpä, häiritseviä oireita on joka tapauksessa kovasti. Alavatsalla oikealla on kova kipu, välillä hyvinkin lamauttava ja se säteilee reiteen. Pissaamisen tarve on kovasti lisääntynyt ja alaselässä on myös jatkuvaa jomotusta, joka ei säteile jalkoihin. Pahoinvointia, ruokahaluttomuutta... Painokin on laskenut.Kystassa on seinämä lääkärin mukaan.

Olen yrittänyt tutkia, liittyvätkö nämä syövät toisiinsa tai voiko kysta olla seurausta rintasyövästä ? Auttakaa, jos tiedätte jotain !!!

Sirkkis
Sirkkis | 25.1.2014 klo 15:58:54