Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoidot ohi, mutta kunto ei kohene
heissan. Minulla poistettiin toinen rinta syövän takia vuosi sitten ja sain sen jälkeen kaikkiaan 6x sytostaatit ja viime heinäkuussa sädehoidon. Olen myös hoitaja ja palasin töihin viime syyskuussa. Sovin työantajan kanssa, että aloitan lyhennetyin työviikoin ja katsotaan miten jaksan.Jaksaisin ihan hyvin muuten, mutta kun jalat ei jaksa. Eli nivelkipua polvissa, pirunmoista jäykkyyttä ja kun tarpeeksi on jalanpäällä niin turvotus ja särky. Panadol 1grammaa on paras ystäväni, 1-3 sellaista sopivasti ripotellen niin työpäivä menee jotenkuten.Venyttelen ja käyn salilla 2-3 kertaa viikossa. Kävelen vain pakolliset matkat, sen verran kipeäksi tulee polvet siitä. Kaikenlainen seisoskelu on myös myrkkyä, töissä yritän lyödä pyllyn penkkiin aina muutamaksi minuutiksi välillä, se kyllä auttaa vähäksi aikaa.Bussipysäkin valitsen sillä periaatteella, että onko siellä penkki, samoin kotimatkalle varmistelen reitin missä on puistonpenkki.
Olen nyt pyytänyt ns. kolmikantaneuvottelun keväällä, katsotaan siinä sitten miten muulla tavoin jaksamistani voisi tukea.Sulla on kyllä nuo hoidot kovin lähellä, muistan että ne vei voimia kovasti. Aika pian palasit töihin, minulla oli 8 kuukautta sairaslomaa. Koitetaan jaksaa, tsemppiä.
- Hoidot ohi, mutta kunto ei koheneHelena_52
- Re: Hoidot ohi, mutta kunto ei kohenehoit-su