Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Keuhkoissa etäpesäke?

Hei vaan kaikille ja kiitos vastauksista.
En edes ehdi nyt lukea niitä kaikkia kun olen töissä. Nopea vastaus siis..=)Kotona ei netti toimi taaskaan - kaistaongelmia. Olen siis potilas vm 2004, joten minut on jo tavallaan potkittu ulos polilta. Tosin syön Femaria, minkä takia pääsen ilmeisesti ensi vuonnakin kontrolliin. Kävi ilmi nyt kun kävin työterveyshuollossa.Luulin, että vain v., 2011 kun Femar VIIMEIN loppuu pääsen sinne viimeisen kerran.

Olen toki soittanut (liikaakin) sinne ihanille hoitajille oirepolille.
Nyt sitten pääsinkin keuhkokuvaan perjantaina (täälläkin koneet rikki joten en heti päässyt). Samoin sydänfilmiin. Kävi ilmi, että betasalpaajakin saattaa lisätä noita hengästymisoireita, hassua kyllä. Joten se puolitettiin. Sydämen rasitustestiin (mikähän sen oikea nimi on) en taaskaan pääse ellei nyt filmissä ole mitään. Mieslääkäri...=(
Vaikka juuri on ollut juttuja siitä miten naisten sydänoireet oireilee ihan eri lailla kuin miesten. Mistä senkään tietää, mitä nämä vuosikausia syödyt Tamot ja Femarit aiheuttaakaan?

Karmeen kuumakin taas...onneksi tulee kohta kylmä!
Nyt taas töihin!

hikinen -kukkmaaria-
kukkamaaria | 9.9.2009 klo 12:43:53