Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasy�p� ja raskaus

Hei!
Minulla oli rintasyöpä vuonna 2001. kävin viimeiset sädehoidot huhtikuussa v.2002 ja kuukauden päästä olin raskaana. Tilanne oli huolestuttava ja pelottava, koska aikaa oli kulunut niin vähän ja olinhan ennen sairastumistani todettu lapsettomaksi.Asun Tanskassa ja täällä neljä lääkäriä pohtivat tilannetta ja tulivat siihen tulokseen, että koska syöpätyyppini ei ollut hormonaalinen ja viimeisestä solumyrkkyhoidosta on kuitenkin kulunut muutama kuukausi, rasjaus voi jatkua. Helmikuussa synnytin vahvan ja terveen poikalapsen. Raskausaika meni hienosti, olin onnellinen ja luulen, että raskaus vei mielestä sairauteeni liittyviä ikäviä asioita.Kontrolleissa olen käynyt, paitsi mammografia on siirretty imetysajan jälkeen. Kaikki on ollut hyvin ja viime syksynä sain terveen tyttölapsen.Tietysti sairaus on aina välillä mielessä ja tuntuu joskus, että olenkon vastuuntunnoton kun teen lapsia vaikka terveydestäni ei ole takeita,mutta kenellä on ?
macam | 21.6.2006 klo 04:34:33