Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Laiva terveiset
Moi Kutri,Ei voi kuin toivottaa voimia odottamiseen. Oliko niin että sulle oli sanottu että todennäköisesti pahanlaatuista? Vai miten?
Minusta kaikkein vaikein oli se viikko kun oli kutsuttu toistamiseen Helsingin seulontayksikköön sen rutiiniseulonnan perusteella. Kakkoskäynnistä kului viikko siihen että tulokset tulivat ja se viikko oli kamalin, kun vielä oli vähän toivoa. Silloin kyllä itseni psyykkasin ajattelemaan että todennäköisesti kyse on pahanlaatuisesta kasvaimesta, sanoin sukulaisille ja miehelle (en lapsille vielä) myös että varautuvat pahimpaan. Oikeassa olinkin, tosin luulen että seulontaihminen vähän jo näki tuloksen ja ohjasi mun ajatuksia siihen suuntaan että näin voi olla. Olihan se järkytys kamala, mutta toisaalta luulen että pääsin vähän nopeammin shokin ohi, kun olin valmiiksi ajatellut pahinta. Tänne palstoille en tieotoisesti tullut vasta kuin leikkauksen jälkeen, halusin antaa itselleni "lisäaikaa".
Toivotaan silti kovasti että sun aihiot on hyvänlaatuisia. Toisaalta jos ne ei ole, niin täällä me tsempataan toisemme terveiksi. Ja sit vähän saadaan apua lääketieteestä, joka onneksi on ottanut aimo harppauksia tällä saralla viimeisen kymmenen vuoden aikana!
terkuin
thunder
- Laiva terveisetkutri
- Re: Laiva terveisetthunder
- Re: Laiva terveisetkutri