Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vaikeuksien kautta...
Kiitos kysymästä!Nyt on ihan hyvä tilanne. Olin juuri pari päivää lapsenlapsia laskemassa tyttären luona ja siellä sekä väsyy että virkistyy :)
On hienoa, kun jo pystyy hiukan nauttimaan olostaan ja kesästä! Laskin tuossa mielessäni, että sytojen aikaan oli yhteensä 60 päivää vetelää ja tympeää oloa!! Toivottavasti sellaista jaksoa ei enää tule. Toisaalta saan olla kiitollinen, kun olen päässyt kokonaisuudessaan melko helpolla, kun vertaa jo sinunkin alkutaipaleen vaikeuksiin. Todella ikävää, että olet heti joutunut kestämään monenlaista sivuoiretta ja vaivaa!!
Täällä foorumilla voi lähettää myös henkilökohtaisia viestejä, jos haluat kirjoitella minulle tai jollekin muulle.
Nyt kun sytot on ohi, niin tuntuu vähän oudolta aloittaa ikään kuin itsenäinen elämä taasen - onhan tässä säderumba vielä. Sitä ihmettelee, että onko terve vaiko eikö ja tulevaisuutta ei edelleenkään osaa pidemmälle ajatella/ suunnitella !
Mutta nyt koetan palata omaan arkeeni... Paitsi että täytyyhän minun piipahtaa labrassa ja maanantaina on lääkäri...
Voipa hyvin !
- Vaikeuksien kautta...palsternakka
- Re: Vaikeuksien kautta...Oinas 50
- Re: Vaikeuksien kautta...Minnalla
- Re: Vaikeuksien kautta...palsternakka
- Re: Vaikeuksien kautta...Santruzka
- Re: Vaikeuksien kautta...palsternakka