Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Syöpäkasvain ja kipu, pohdintaa

Minä taas hakeuduin lääkäriin juuri semmoisen oudon kiristävän ja kuumottavan kivun vuoksi. Toki tunsin yhden patin, joka myös oli syöpää. Mutta kipu mitä tunsin, kipu on ehkä väärä sana, tuntui kuin rintaani olisi "ruuvattu" kireämmälle. Ja rintaa kuumotti myös usein. Aluksi luulinkin sitä hormooneista johtuvaksi, mutta sitten löysin sen pienen patin. Lääkärikin laittoi ensin antibioottikuurille, koska epäili rintatulehdusta. Mutta lopullinen patologin lausunto kertoi leikkaksen jälkeen, että rinnassa oli multifokaalinen syöpä. Kasvainpesäkkeittä oli 8 kpl:tta ja kainalossa yksi mikrometastaasi. Itse olen pohtinut, että varmaan se, että niitä oli niin monta, teki jo ne tuntemukset. Nännissä ei näkynyt ulkoisesti mitään syöpään viittavaa, eikä rinnassa muutenkaan. Kasvaimet olivat 5mm-15mm. Ultra ja mammo ei vielä paljastanut kuin kaksi pientä pattia. Magneetikuvaus kertoi sitten tylyn totuuden. Yleisvoinnissa näin jälkikäteen ajateltuna oli myös notkahdus. olin väsynyt kokoajan ja pieni kuume vaivasi. Syöpäni ei ole levinnyt muualle.
skorpioni-74 | 19.1.2009 klo 20:02:49