Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

2-vuotis kontrolli ohi

Terveisiä täältä kaikille. olin 2-vuotis kontrollissa, sain puhtaat paperit. Mulla ei ollut lääkäriä tänä vuonna ainoastaan mammografia, ja vastauksen odottelua kesti noin,kolme viikkoa. Nyt tuli tasan kaksi vuotta kun multa leikattiin rintasyöpä ja sen jälkeen kaikki hoidot pitkän kaavan mukaaan. Mutta elämä voittaa,vaikkakin hoitojen loppupuolella kun on oikein väsynyt ei ikinä enään usko olevansa terve, kuitenkin sairastettua näinkin vakavan taudin se on mielessä,ja kumma kyllä jostakin sitä saa vaan voimaa. Luojalle kiitos että eletään. Käyn harva se viikko tälläkin lueskelemassa "sisarten" viestejä. Hoitojen jälkeen oli kova sana juuri tukan kasvu ja kaikki muutkin kysymykset, että täälläkin on elävä esimerkki että tukka tulee kasvamaan takaisin, mulla ainakin paljon vahvempana ja karheempana. Hyviä vointeja kaikille hoitoputkessa oleville sekä sieltä jo rannalle päässeille.
ael | 31.1.2010 klo 19:02:58