Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: APUA!

Kiva kuulla. Tsemppiä sulle. Elämähän on normaalistikkin ylä-ja alamäkeä, tän sairauden kanssa ne vielä tehostuu. On järjettömiä ilontunteita, kun saa hyviä uutisia, pelkoja tehtävistä hoidoista ja tulosten odottelusta, pettumyksiä takapakeista. Aina kuitenkin mennään kohti uutta aamua. Tää päivä on huomenna eilinen. Näin mä aattelen huominen on ylihuomenna eilinen. Mulla on huomenna leikkaus rinnan kokopoista ja kainalon tyhjennys. Tämä päivä ei ehkä oo se helpoin, pelottaa. Mulla on ollut matkalla jo paljon niitä ilon hetkiä, sytot takana ja vaste ollut hyvä. Silti on matkalle mahtunut kipua ja tuska, mutta elämän uskoa ja hyviä hoitotuloksia.
Ihanaa, että tunnet suurta iloa elämästä, lapsista, perheestä, siitä omasta elämästäs. Onnea sulle ja jaksamista. Kaikki järjestyy ja aika kulkee ja me sen mukana. Uusi kevät on jälleen edessä, päivät pitenee ja antaa meillekkin voimaa.
Ihanaa, että ne mustaakin mustemmat päivät on sulla ohi.....
Minna
Minnalla | 20.2.2014 klo 06:11:46