Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Terveiset Iloisesta-Itäsuomesta
Hei !Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa. Munasarjasyöpäläisiä niin vähän kirjoittelee kuulumisiaan. Eivätkö jaksa vai onko meitä niin vähän.
Oletko tiputuksissa jo puolivälissä vai montako on suunnitteilla ? Kohta lienee kontrolliaikasi. Onko markkeri laskenut ja hoito tuonut vastetta ?
Minäkin katselin sytojen määriä viimeksi - oli Taxol 670mg ja Karbo 284mg. Saat siis jytympiä annoksia, huh huh, minulla on tekemistä näissäkin ja niin paha olo viikon, että !!
Minun hoidot alkoivat taas uudelleen; olin 3 kk tauolla. Markkeri kohoaa hiljalleen, vaikka yksi hoito jo takana (31-47-66- nyt 90). Toivottavasti kääntyy laskuun seuraavan kerran jälkeen.
Niinkuin sanoit, ei märehditä menneitä eikä murehdita tulevaa etukäteen. Elellään päivä kerrallaan. Jaksahan toipua hoidosta taas.
Miten Eerika, Karpalo jakselette ? Helmarista ei ole kuulunut, pääsitkö jo pois hoidoista terveen kirjoille ? Lueskelen paljon rintasyöpäpotilaiden juttuja, niistäkin saan vertaistukea. Reipasta porukkaa ja välillä yhtä masentunutta kuin minäkin. Emme ole yksin siis.
- Re: Terveiset Iloisesta-Itäsuomestaamh