Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kuulumiset
Harmillista mitä kerrot, mutta toivottavasti päivä kerrallaan toivut taas työkuntoon.Minä aloitin säteiden jälkeen innolla ja pirteänä työt osa-aikaisesti tammikuussa. Kolmen viikon välein Herceptiinejä. Alkuun kaikki meni tosi hyvin ja en juuri täällä ehtinyt vierailla. Pikku hiljaa väsymys alkoi hiipiä kevään kuluessa ja vaikka sitä sydänlääkärille valittelin niin arvot kuitenkin olivat sallituissa rajoissa. Nyt kun 4 tiputusta olisi jäljellä niin olin 1 vuotistarkastuksessa. Kaikki muuten hyvin mutta pulssi korkea ja sydämen ejektiofraktiilin muutos suuri verrattuna viime kesään. Sytopolilta soitettiin tänään että tiputus seis, sydämen tilaa on tutkittava ennenkuin jatketaaan. Nyt sitten odottelen aikoja sydänlääkärille ja syön betasalpaajaa. Väsyttää ja uuvuttaa valtavasti, mutta mitään erityistä ei tarvitse tehdä kun olen lomalla kesä-elokuun. Hyvä ettei tällä viikolla tarvitse heittää sairaalakeikkaa ja alan nyt toivoa että syöpä ja tiputukset ovat osaltani lopullisesti ohitse ja päivä tästä valkenee yksi kerrallaan. Yritän nauttia valoisasta mökkielämästä.
Aurinkoista kesää kaikille!
- Kuulumisettuike
- Re: Kuulumisetritu51v
- Re: Kuulumisettuike
- Re: Kuulumisettullis
- Re: Kuulumisettuike
- Re: KuulumisetJan73