Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nänni, rasvatäyttö vai pelkkä tatuointi?
Moikka,Minulle tehtiin molempiin rintoihin rasvaimu. Implantit molemmissa. Kuopat olivat aika pahat ja rinnat eri kokoiset. Kirurgi suositteli tätä, koska paidan läpi näkyi aina paha kolo. Vatsasta imettiin aika paljon rasvaa ja siirrettiin rintoihin. Heireillä olin koko toimenpiteen. Vatsa oli hyvin arka vielä parikin kuukautta imun jälkeen, se oli ikävä puoli operaatiossa.
Juttele Kirurgin kanssa myös siitä, että jos nyt olet kyllästynyt siirtämiseen, voi sen tehdä myöhemminkin. Myöhemmin tehtynä voi olla ihan järkevääkin, koska rinnat vielä muuttuvat.
Raskasta on ja itse ymmärrän hyvin, että monien leikkausten jälkeen ei enää "maistuisi" tälläinen hieman "turha" toimenpide, mutta kannattaa miettiä kokonaisuutta ja ajatella pitkällä tähtäimellä. Mieti, kannattaako kuitenkaan jättää asiaa puoli tiehen.
Itse olen nyt oikein tyytyväinen,että menin vielä rasvansiirtoon, rinnat ovat "normaalimmat" ja pystyn ihan T-Paidassa kulkemaan, ei tarvitse koko ajan peitellä fleecellä tai huivilla:-)
Tsemppiä, mitä ikinä valitsetkaa!
- Re: Nänni, rasvatäyttö vai pelkkä tatuointi?Eijamaarit