Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mistä uusi rinta / rinnat?

Eihän sitä koskaan varmaan ole sinut asian kanssa, että menettää osan kroppaansa, naiseudelle aika tärkeä osan, mutta onneksi on korjausleikkaukset. Voit myös pyytää leikkausta selkälihaksesta, mutta en tiedä voiko molemmin puolista leikkausta tehdä pelkästään selästä, Itse pyrin kääntämään ikävän asian positiiviseen suuntaan, siksi olen innostunut korjausleikkauksesta, joka toki voidaan tehdä vasta 1 v sädehoitojen jälkeen, joten miunulla uusien rintojen saamiseen menee 1, 5v. Itse joudun vielä kolmanteen leikkaukseen heti sytojen jälkeen enne sädehoitoja ja todennäköisesti minulta löytyy rankkojen hoitojen lisäksi vielä sama geeni, jolloin uusitumisriski on erittäin suuri. Kenellekään en toivo näitä hoitoja, koska mieluummin kävisin itse leikkauksissa, koska niistä toipuu todella nopeasti fyysisesti, mutta hoidot kestää kuukausi kaupalla. Itse meinaan käydä poistattamassa munasarjat, jos ja kun geeni löytyy.
josba | 4.7.2007 klo 19:11:25