Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Syöpää.. vi..ttu! Taas!!

Kiitos!! Tuntui hyvälle saada sun vastaus. Saan tuloksen 99% tänä-tiistai-aamuna. Soitin tänään-eilen ke- puol 11 ja hoitaja katsoi koneelta ettei vielä tullu,samaan hengen vetoon sanoi että muistaa mut viime tiistain käynniltä, ja mun lääkäri oli ollu viime yön päivystämäs ja on tiistai aamuna paikalla,ei halunnut enää muita lääkäreitä-mun toivosta- sekoittaa tähän pakkaan- saan soittaa sit heti aamusta..hitto kun on maha kuralla..Mahtavaa kun kuitenkin viimeinkin sain vaasassa oma lääkärin Kari-Koskinen Elina, ihan upea ihminen!!
Kohdunkaulansyöpä mulla- Kuoppala leikkas kaikki treella pois ja nyt mulla ollut mielettömiä alaselän kipuja sekä pientä vuotoa, vaasassa sain kipulääkkeet ja sanottiin että jumppaa.. onneksi soitin treelle Kuoppalalle ja sieltä tuli määräys vaasaan lantion CT-kuviin, pois sulkevaa tutkimusta pitää tehdä, siellä poikkeama virtsarakon ja suoliston välissä, siitä sit varjoainemagneegttiin, sitä ennen ElinaKK halus nähdä mut välivuotojen takia-mitä mulla ei pitäis olla-ja otti mun emättimestä 3 koepalaa- siellä reilun sentin kokoinen poikkeama joka vuotaa..mulla kuitenikn olllut 5.8 kontrolli missä ei mitään poikkeavaa,vaikka silloin jo kerroin että vuotoja ollut.., joidenka tuloksia nyt odottelen
Susku69 | 16.9.2008 klo 00:20:15