Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Taisin selvitä nyt pelkällä säikähdyksellä...tältä erää..
Tässä muutama viikko sitten purin tänne pelkojani, kun rintasyöpäprosessit läpikäyneenä, tulikin yhtäkkiä gynen passitus ultratutkimukseen. Minulta löytyi kasvain toisesta munasarjasta, mikä vaati lisäselvitystä.Tänään sitten olin ultrassa. Siellä näkyi 6 cm kokoinen munasarjamuutos, minkä erittäin pätevä ultralääkäri nimesi hyvänlaatuiseksi kysta-kasvaimeksi. Ultrakuvassa näin selkeän tumman alueen ja lääkäri selitti minulle mitä se tarkoittaa. Minulla ei ole ollut mitään oireita. Kontrolliaika laitettiin 4 kk:n päähän. Siis olen seurannassa.
Vuonna 2005 leikattiin paikallinen gradus 3 monipesäkkeinen rintasyöpä koko-poistolla. Tram tehtiin viime vuoden keväällä. Loistavan hyvin onnistui, vaikka toipuminen oli työlästä. Pudotin painoa tänä keväänä rauhalliseen tahtiin 5 kg ihan kauneussyistä. Kesällä tehtiin se mamilla ja eilen olin mamillan tatuoinnissa. Syön Arimidex-antiestrogeenia ja hmm. kyllähän tuo lääke tuottaa ajoittain hankaliakin sivuoireita. Nivelet kipeät, jäykät ja kaikenlaisia paikallisia apteekin valmisteita sitä joutuu käyttämään. Mutta en taida juurikaan välittää noista sivuhaitoista! Kunhan vain saisin olla vapaa varsinaisista syöpäsairasteluista. Elämää ei tiedä! Elämä on epävarmaa aina. Senhän me ymmärrämme kaikki tällä palstalla...
lämpimästi,
anuliisa
- Taisin selvitä nyt pelkällä säikähdyksellä...tältä erää..anuliisa