Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onko muumiäiti kuulolla?
No hei!Se toinen palsta on suomi24/syöpä. Siellä on välillä niin kiukkuista porukkaa,että pysyttele vaan täällä. Minulta leikattiin syöpä pois lokakuu 2006. Sen jälkeen olen saanut sytostaatit,säteet ja vielä on täsmälääkitystä kolme kertaa ja 5v hormoonilääkitystä. Ei ollut levinnyt,mutta ärhäkänlainen. Hoidot sain varmuuden vuoksi,ettei uusisi. Toivon sinulle voimia ja selviytymistä. Onneksi tänä päivänä on syöpähoidot todella hyviä.
Tule vaan tänne joukkoon kirjoittamaan. Minä ainakin olen saanut paljon ystäviä tällä tavalla ja tukea vaikena päivinä ja tukenut toisia,kun on ollut toisilla vaikeaa. Samoin siellä toisella palstalla. Siellä vaan pitää olla lujat hermot -sitähän ei taas tahdo millään löytyä tämän taudin kanssa.
Minä hassu sain kuin sainkin sen hoitojen jälkeisen masennuksen ja väsymyksen,mutta olen selvinnyt tänne asti elämällä päivä kerrallaa,tässä ja nyt,periksi ei anneta.
Oli kamala shokki kuulla diagnoosi. Jo ultrassa minulla näkyi,että patti on pahanlaatuinen. Se oli painajaista ja kauhee neulanäytteen tuloksen odottaminen. Mutta sitten kaikki tapahtui hyvin nopeasti: leikkaus,hoidot... On kuin olisi unessa kulkenut koko talven. Tai seurannut jonkun toisen elämää tai elokuvaa. Mutta nyt aivot alkavat tajuamaan,mitä minulle on tapahtunut. Se olen minä, joka sairastui syöpään.leikattiin ja hoidetaan. Siis minä! Tukka alkaa kasvaa takaisin. Se on se tärkein asia naisena.
Muista, älä anna periksi! Tiedän tasan tarkkaan,miltä sinusta tuntuu.
Hae itsellesi apua,tukihenkilöitä,ystäviä. Älä jää yksin! Kirjoita tänne palstalle. Ketjuun vaan mukaan!
- Onko muumiäiti kuulolla?Tässä ja nyt
- Re: Onko muumiäiti kuulolla?mammamuumi
- Re: Onko muumiäiti kuulolla?Tässä ja nyt
- Re: Onko muumiäiti kuulolla?mammamuumi
- Re: Onko muumiäiti kuulolla?muumiaiti