Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: PK-seudun peruukit?
Hei Niisku34!Minä sain postitse HUSin syöpäklinikalta maksusitoumuksen peruukin ostoon Kinnuselta (Hki keskusta tai Espoon liikkeeseen) hyvissä ajoin ennen ensimmäistä poliklinikka käyntiä syöpäpolilla. Mukana oli hyvät ohjeet ostohetkeen varautumiseen.
Peruukin kävin sitten hakemassa vasta viikko ensimmäisen tiputuksen jälkeen. Nyt eräässä hoitohuoneessa 4. krs.ssa näkyy jopa Kinnusen peruukkimainoslehtinen muutamine malleineenkin olevan!
Olin iloisesti yllättynyt Espoon liikkeen ammattitaitoiseen palveluun ja eritoten monipuoliseen mallistoon! Todella laadukkaita peruukkeja ihanissa erilaisissa herkullisissa malli- pituus- ja värivalikoimissa.
Minusta on oudon kiehtovaa omassa peruukissani se että se on paljon paksumpi kuin oma tukkani oli pitkänä ollessaan koskaan. Siinä on totuttelemista, kun siihen saa muhkean ranskalaisen löysän letin laitettua -aivan fantastinen.
Espoon liikkeessä oli tosiaan oma huone meille maksusitoumusasiakkaille ja siellä on se koko mallisto esillä. Meidän maksusitoumus ei myönnä muun malliston ostamista erotusta maksaen-itse olin kyllä ihan tyytyväinen mallistoon ja palveluun - ja mikä ihaninta sinne voi mennä tukan lähtiessä leikkauttamaan kaik pois ja samalla stilisoimaan ostettua peruukkia samaan "hintaan".
Varaa kuitenkin hoito- ja pesuaineille ja mahdolliselle harjalle maksukykyä mukaan.
- PK-seudun peruukit?Niisku34
- Re: PK-seudun peruukit?nina65
- Re: PK-seudun peruukit?pienetsanat
- Re: PK-seudun peruukit?Kerstin2
- Re: PK-seudun peruukit?pienetsanat
- Re: PK-seudun peruukit?tarde
- Re: PK-seudun peruukit?Niisku34
- Re: PK-seudun peruukit?jaa mullako
- Re: PK-seudun peruukit?Niisku34
- Re: PK-seudun peruukit?jaa mullako
- Re: PK-seudun peruukit?Kukka69