Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kaksi päivää jo töissä, jippiii

Hei Helena,
Hienoa että olet päässyt töissä hyvään alkuun rankan syysjakson jälkeen. Nopeasti aika on kulunut vaikka alkuun tuntuikin että se pysähtyy.

Samoilla sanoilla minäkin kuvailisin töiden aloitusta on ihanaa palata takaisin tavalliseen arkeen. Olen tosi tyytyväinen että minulla on osa-aikatyötä, se helpottaa kummasti kun Herceptiinit kuitenkin jatkuvat vielä kesän yli. Kokonaan ei tauti pääse unohtumaan, mutta arkipäiviksi saan töitten kautta ihan muuta ajateltavaa. Milloin sinulla on seuraava kontrollikäynti ja mitähän silloin tarkistetaan?

Minulla hiukset ovat nyt kasvussa. Päälaella 1cm ja sivuilla puoli. Peruukkia en vielä uskalla pois heittää koska minulla on iso leikkausarpi otsalta korvanjuureen ja se näkyy vielä aika pahasti. Alkuun vaati kyllä uskallusta astella se päässä töihin, mutta olen jo tottunut siihen. Kampaaja aika on kyllä kalenterissa varattuna neljän viikon päähän. Kulmakarvat kasvoivat takaisin tosi nopeasti, samoin yläripset ovat jo melko pitkät, mutteivät entisellään. Alaripsiä kasvattelen myös pikkuhiljaa.
tullis | 4.2.2012 klo 18:33:39