Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: märkää leikatusta kainalosta
Kiitti taas Anskuli! Olen jo sairaalasta kotona.Päiväkäynti vain nukutuksessa ja pieni haava vain josta oli menty sisälle rinta/kainalo onkaloon.Ei ollut enää märkää.Huuhteli VETYPEROKSilla ja keittosuolalla.Otti Bakteeriviljelyn.Poisti "pilaantuneen"pikkuhaavan.JA OMPELI KIINNI kunnon langalla.(ei sulavilla)Antibioottia (kefexin 500mg)jatkoi lisää.Toivon että nyt parantuis.Helle ilmat kauhistuttaa kun niitä luvattu.
2 CEF-solumyrkkyjä enää olis saada kun suostuvat antamaan.(3 taxoa,3CEF yht)mutta haluaisin että onkologi tekisi "Päivityksen"mun tilanteeseen myrkkyjen suhteen)jos kerran tulee myrkyillä niin pitkä tauko ja jos syöpäsoluja jo kerenny levitä tässä 4 kk aikana kun nestettä ja märkää ollut sisällä.1.9 vasta sain onkologin ajan.ja se lääkäri meinaa aikoa pysyä 1 suunnitelmastaan...kai niitä muutoksia tehdään muillekin ainakin yliopistosairaaloissa.olen saanut sellaisen käsityksen.
- märkää leikatusta kainalostarintasyöpä
- Re: märkää leikatusta kainalostarintasyöpä