Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: 2v-kontrolli ja vähemmän hyvät uutiset

Hei,

Nyt kun ajattelen mulla oli sellaista jäykkyyttä alaselässä ja jotkut taivutusliikkeet eteenpäin teki vähän kipeää - pistin sen kuitenkin sukuvian piikkiin kun äidilläni on juuri sama kohta selästä aina välillä kipeänä. Kävin helmikuussa kiropraktikollakin ja olo helpottui kovasti, hän sanoi että SI-nivel ja joku ristiliitos on minulla jäykkä vas puolella - nyt sekään ei varmaan ole luvallista..

Luustokivut alkoi yhtenä yönä kuin sähköiskuina alaselässä/häntäluussa, välillä lonkat tuntuu vähän kipeiltä kun kävelee mutta kipeä paikka ihmeellisesti vaihtelee päivästä toiseen, välillä se on ylempänä selkärangassa välillä alaselässä.

Lisäksi minulla oli outo kuumeiluepisodi, joka alkoi lasten vatsataudin jälkeen ja laitoin sen aluksi sen piikkiin. Vatsa oli sekaisin ja oli sellaista pientä lämpöä epämääräisen säännöllisesti. Kävin jo kontrollilääkäriä odotellessa tavallisessakin lääkärissä missä otettiin normaaliveret ja ulostenäytteet. Verikokeissa hemoglobiini oli matala ja CRP hieman koholla. Johtuneekohan ärtyneestä maksasta.

Tämän taudin kanssa tulee todella neuroottiseksi joten kannattaa vaatia pääsy verikokeisiin jos tuntuu että kolottaa, jos niissä kaikki arvot kohdallaan niin sitten ei pitäisi olla syytä huoleen. Minä olen tähän asti pystynyt mielestäni olemaan suht rauhallinen mutta tästä eteenpäin alkaa varmaan todella neuroottinen oireiden kyttäys.

Hoidot ei pelota, enemmän suren sitä että tämä on nyt sitten tästä eteenpäin yhtä hoitojaksoa ja hoitotaukoa - tietenkin täytyy olla onnellinen ja kiitollinen jokaisesta päivästä ja viikosta, nyt tämä juttu on vaan niin tuore että vielä olen hieman shokissa. Voi kun olisi ylellisyyttä viettää ihan tavallista lapsiperheen elämää.
särö | 26.6.2009 klo 01:57:59