Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Onko teille kenellekkään määrätty Temestan tabletteja pahoinvointiin?
Mulla oli kolme cef josta nyt eilen sain sen viimeisen, alkuviikosta lääkäri kirjoitti Temestan tablettaja pahoinvointiin. Joka on kuulemma rauhoittava, ettei tuu sitä yäk oloa.Väsyttävä ym. sivuireet. Olen nyt eilen iltapäivällä ja tänään ottnut yhden, no ei ainakaan vielä mitä vaikutusta ei kyllä oksetakkaan. Se oli vaan huvittavaa kun haien sen lääkemäyksen apteeksiat se farmaseutti kysy multa, että mihin tautiin sulle on tätä määrätty. Kun kerroin että pahoinvointiin sytohoidon jälkeiseen oli ihmeissään. No kyllä mä testaan jos ne rauhoittaa. Ne on apteekin mukaan samoin luin tuoteselostuksen rauhoittava psyyke lääkkeitä. No jos ne mua auttaa tämän viimeisen cef hoidon jälkeen olivat mitä olivat olen kiitollinen. Vaikka on pääkumallisen tuntunen mutta nyt se tiputus sessio on loppu kohdaltani, Siitä kiitän yläkertaan jaksamisisesta. Sitten elokuussa säteet 25 x kertaa rintaan.- Onko teille kenellekkään määrätty Temestan tabletteja pahoinvointiin? ael