Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kiitollisin mielin!
Karhutar,suurin kasvain oli lobulaarinen, ympärillä sekä lobulaarisen että duktaalisen esiastetta. Käytännöllisesti katsoen koko rinta oli saastunut. Minä olen ollut lähes rinnaton AA-kerholainen koko ikäni ja kolmen imetyksen myötä rintoja ei voinut sanoa mitenkään täyteläisiksi (nyt ottaisin ilomielin vanhat nahkarukkaset terveinä takaisin ;)...Ihmettelen, että miten paljon saastunutta rintaa onkaan voinut olla ja miten se jäi itseltäkin näistä lähtökohdista huomaamatta aiemmin.
Lohdullinen ajatus tuo esittämäsi, että paha on otettu pois ja siemenet nujerretaan. Synkimpinä päivinä revin lohtua jopa siitä, että jos kaikki ei menekään toiveiden mukaan, tähän tautiin harvoin kuolee heti vaan on mahdollista saatella lapsia isommaksi ja pelata jatkoaikaa.
Hyvinä päivinä tielle on sattunut ihmisiä, jotka ovat luoneet lohtua ja toivoa. Näistä viimeisin oli syöpäpolin hoitaja, joka sanoi, että jos tilanteeni sattuisi hänen kohdalleen, hän ei heittäisi kirvestä kaivoon. Hän kertoi, että potilaana on vaikea kuvitella esim. sitä lääkekehittelyä, jota tehdään kiivaasti. Kyllähän tuon tietysti periaatteessa tietää, mutta asian kuuleminen tuntui hyvältä.
Samoin tämän palstan tuki on osoittautunut erittäin arvokkaaksi. Koen saavani paljon voimaa faktoista ja siksi minä huomaan olevani hieman kärsimätön, jos en saa vastauksia mieltäni askarruttaviin kysymyksiin esim. vastaanotolla.
Kiitos mukana olosta ja toivon luomisesta
Lämmöllä Arpakuutio
- Kiitollisin mielin!arpakuutio
- Re: Kiitollisin mielin!Karhutar
- Re: Kiitollisin mielin!lakritsi
- Re: Kiitollisin mielin!arpakuutio