Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Munasarjasyövän hoidossa tauko...tuntemukset
Kyselenpä miten kohtalotovereilla on päänuppi kestänyt kun aktiivihoidot on lopetettu joko hoitotauon vuoksi tai vaihoehtoisesti hoitojen kannattamattomuuden takia?itse olen hoitotauolla ja sytot takana( ainakin toistaiseksi).Ensimmäinen kontrolli joulukuun alussa.
Toisaalta olen onnessani kun rankat hoidot loppuivat syyskuun alussa, mutta toisaalta
seuraan ehkä liiankin tarkasti elimistön reaktioita. Onko kenelläkään ollut seuraavan tyylisiä tuntemuksia vatsassa: Vihlontaa ja pakotusta yms.? Näitä tuntemuksia minulla on erityisesti vasemalla puolella suolistossa tai poistetun kasvaimen (vas.munasarja) kohdalla.
Onhan iso leikkaus tietysti tehty puoli vuotta sitten ja paranemisprosessi vielä kesken, mutta silti huolestuttaa...
Henkisellä puolella ei kohdallani ole toistaiseksi masennusta. Mutta voi sekin iskeä ajan kuluessa. Itkeä tihrustelen kyllä ajoittain, mutta normaaliahan se on kun tällainen vakava sairaus diagnosoidaan.
- Munasarjasyövän hoidossa tauko...tuntemukseträpsy