Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hidas työstäminen?
Hei Usvasta,Mukavaa,että olet löytänyt tiesi tälle palstalle. Kirjoittele ihmeessä tänne tuntemuksiasi, se helpottaa sinua työstämään sairauttasi . Samoin tulet huomaamaan ,minkä vertaistuen tulet täältä saamaan.
Olet ollut leikkauksessa, onko sinulla nyt muita hoitoja meneillään ?
Itse olen rintasyöpäpotilas, leikkaus tehtiin joulukuussa ja nyt ensi viikolla edessä toinen sytostaatti,jos veriarvot sen sallivat. Samoin huomaan itse ajattelevani hoidon kulkua vaihe kerrallaan: ensin leikkaus,sitten lisätutkimukset,nyt sytostaatit yksi kerrallaan ja sitten alkaa sädehoito + hormonit. Huomaan elämäni olevan nyt kolmen viikon sykleissä.
Mainitsit keskusteluavusta : tarkista netistä oman alueesi syöpäjärjestön tiedot ja sieltä löytyy sekä tukihenkilöitä,joilla ollut samantyyppinen sairaus,kuin sinulla sekä löytyy myös sairaanhoitaja. Heille voit soittaa, ja saat toivottavasti tarvitsemaasi keskusteluapua.
Kevättä kohti mennään,jaksamista sinulle
toivottaa krsa
- Hidas työstäminen? Usvasta
- Re: Hidas työstäminen? krsa
- Re: Hidas työstäminen? Minnalla
- Re: Hidas työstäminen? Elämä on..
- Re: Hidas työstäminen? Usvasta
- Muutokset Usvasta