Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Dexametasonit ja turvotus

Olen saanut Taxotereä ja herceptiiniä viimeksi n. puolitoista kuukautta sitten, vajaa kolme viikkoa sitten pelkän Herceptinin. olen syönyt kortisonitabletteja pään metastaasi aivopaineen pienentämiseen, tosin minulla ei ollut kipua tms. No, söin n. 3 kk kuutta tablettia päivässä, annostus lopettettiin "turhana" ja olen nyt kolmatta päivää ihan ilman kortisonia.
Siitähän tuli kaikenlaisia vaivoja - ainakin lääkäri niin sanoi että kaikenlaiset sormien pistelyt, ym puutumiset voi laittaa sen piikkiin.
Mä toivottavasti vaan hermoilen ja odotan liian pian oloni normalisoituvan, kun epäilen että jospa sittenkin tuolla päässä on tapahtunut muutosta pahempaan, kun edelleen puuduttaa ja päätä huimaa.
Kiinnostaakin tietää, onko kokemusta miten kauan kortisoni säilyy veressä...menee luultavasti useampi viikko ennen kun kaikki turvotukset ja painon nousu asettuu entiselleen.
Minulle tuli melkein 10 kg painoa ja nestettä kertynyt mielettömästi.
seliisa | 24.11.2007 klo 16:29:52